Bestellen kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Plaats het gewenste product in uw mandje
Ga naar het product van uw keuze.
Klik op de knop “Direct bestellen”.
Heeft u alle artikelen van uw keuze in het winkelmandje geplaatst, dan kunt u in het overzicht van uw mandje de inhoud controleren. Hier kunt u desgewenst nog de aantal artikelen wijzigen.
Bent u klaar met winkelen? Dan vult u uw adres- en bezorggegevens in, benodigd voor het afleveren van uw bestelling.
Klik daarna op de knop “Afrekenen”.
Controleer nogmaals uw bestelling, kloppen alle afmetingen en instellingen zoals u die heeft opgegeven.
Vervolgens kiest u op welke manier u wenst betalen: direct met iDEAL of met een normale bankoverschrijving.
Let op! Kiest u voor betalen via een normale bankoverschrijving dan wordt uw bestelling pas in behandeling genomen zodra we uw volledige betaling hebben ontvangen. Het voordeel van vooraf met iDEAL betalen is, dat we alle voorradige artikelen direct aan u kunnen leveren.
Al onze op deze website vermelde prijzen zijn inclusief BTW.Heeft u gekozen voor betalen via iDeal, dan wordt u doorgestuurd naar ons betaalsysteem van onze partner Sisow. Volg de aanwijzingen op uw beeldscherm.
In uw bevestigings e-mail staan de gegevens uit uw bestelling. Deze e-mail wordt binnen 15 minuten verzonden na het plaatsen van uw bestelling. Klik op Refresh of F5 op uw toetsenbord om de nieuwe e-mails in uw e-mailbox te ontvangen. Na ontvangst van de betaling zullen wij over gaan tot verzending van uw bestelling.
Ons BTW nummer kunt u vinden op de factuur. Deze factuur krijgt u direct toegestuurd zodra wij de betaling hebben ontvangen.
Wanneer u uw bevestigings e-mail niet heeft ontvangen dan zal de reden kunnen zijn dat het opgegeven e-mail adres niet juist is of het ligt aan uw spamfilter(controleer uw spam inbox). Controleer nogmaals de e-mail gegevens in uw account zodat de zendingen in de toekomst u wel bereiken.
Uw e-mailadres kunt u gemakkelijk wijzigen in uw account. Uw account vindt u op de Klantenservice pagina. Logt u eerst even in voordat u uw gegevens verandert. Vervolgens zullen uw nieuwe gegevens direct door u op het account van fijn-beauty.nl te zien zijn.
Wij houden ons aan alle wettelijke bepalingen m.b.t. koop en verkoop.
Zul je net zien, heb je net besteld ben je iets vergeten of misschien heb je wel een klein beetje spijt van je aankoop. Mocht je bestelling nog niet zijn verzonden neem dan contact op met onze klantenservice.
Zij kunnen jou bestelling wijzigen of annuleren.
Bestelling al verzonden.
Mocht je bestelling al zijn verzonden maar je hebt hem nog niet aangenomen, zeg dan tegen de postbode dat je het pakketje niet wilt. Het pakket komt dan automatisch terug naar ons magazijn.
Bestelling al bezorgd en aangenomen.
Heeft de postbode het pakketje al gebracht en wil hem hem graag terug sturen?
Toch niet blij met je aankoop? dan kun je hem binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terug sturen. Wij hoeven hier niet eens een reden voor. Wel zouden wij deze op prijs stellen om onze service nog beter te maken.
U kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retour via info@natuurlijk-fijn.nl
HET TERUG STUREN VAN ARTIKELEN IS VOOR EIGEN REKENING! HET ARTIKEL NEMEN WIJ ALLEEN RETOUR ALS HET ONGEBRUIKT, ONBGESCHADIGD EN IN ORIGINELE STAAT EN VERPAKKING IS.